پیچک

كاكتوس

كاكتوس
سايت دانلود و مقاله 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كاكتوس و آدرس kaktous.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آيا ميدانيد؟
تبليغات
لوگوي ما
براي تبادل لينك كد زير را در قالب سايت يا وبلاگ خود قرار دهيد و سپس لوگو خود را به ايميل من ارسال كنيد تا در اين سايت قرار گيرد 

AVS Audio Converter نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تبدیل و اعمال ویرایشات مختلف بر روی فایل های صوتی پرداخته و حتی به ساخت رینگتون هم بپردازید. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از تبدیل به صورت دسته جمعی نیز پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از تصویر، تبدیل هر نوع فایل صوتی به حجمی برابر با ۴ مگابایت، ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و … اشاره کرد. همچنین ابزار ویرایش فایل های صوتی این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای بریدن و اضافه کرن قسمتی از آهنگ، حذف قسمتی از فایل صوتی، اضافه کردن افکت های جالب به فایل صوتی و … می باشند.

 




پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 45 مگابایت 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:دانلود AVS Audio Converter 7,0,3,499, دانلود برنامه AVS Audio Converter 7,0,3,499, دانلود نرم افزار اضافه کردن افکت به آهنگ, دانلود نرم افزار خارج کردن صدا از فیلم, دانلود نرم افزار ساخت آهنگ برای گوشی, دانلود نرم افزار كانورتور ام پي تري, دانلود نرم افزار ویرایش آهنگ, كانورت فايل هاي صوتي,

] [ 12:30 ] [ محمد مهدي حقوقي ]


درباره سايت

سلام به سايت من خوش آمدید.من همه تلاشم را ميكنم تا نياز هاي شما را در اين سايت قرار دهم.چنان چه سايت من چيزي كم دارد يا انتقاد يا پيشنهادي داريد با شماره 09195951305 تماس بگيريد يا در قسمت نظرات بنويسيد.مطمئن باشيد رسيدگي ميشود.
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 49883
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

ایران رمان